Kaj vam pomeni tradicija nagrajencem? S čim jo povezujete? In kako vidite prihodnost?
Preprosto. Tradicija je temelj, na katerem gradimo sedanjost. To
je vse tisto, kar so naši predniki zgradili v materialnem in nematerialnem
smislu, vsi običaji, vrednote, kultura ... Pri tej gradnji pa
se zavedamo odgovornosti za prihodnost in s tem za prihajajoče
rodove. To zajema naš odnos do okolja in sočloveka. Napredek in
digitalizacija sta omejena s poseganjem v okolje in v svobodo posameznika.
Tu pa pride na vrsto odgovornost na vseh ravneh: v politiki,
gospodarstvu, šolstvu in še posebej v primarni družini. Želim si
prihodnost, ki bo ljudem omogočala osebni razvoj, da bo človek še
človek in bo lahko v popolnosti razvil svoje potenciale, uresničeval
svoje cilje do meja dejanskih potreb, prisluhnil sebi in naravi.
170 let GZS
GZS je povezovalec podjetij z državo in na drugi strani z mednarodnim
okoljem, ki z usklajevanjem interesov odpira vrata na tujih
trgih. Gre tako za ustvarjanje pogojev poslovanja, uresničevanje
najrazličnejših idej, tudi posameznikov, zato je GZS bazen znanja,
generator idej in inovativnosti. Ponudba je pestra in dobrodošla,
od vsakega posameznega podjetja pa je odvisno, koliko od vsega
tega koristi in uporabi. GZS nam je pomembno priskočila na
pomoč lani v času pandemije, ko so se čez noč zaprle meje, mi
pa smo imeli še dve tretjini produktov sezone na tovarniškem
dvorišču. Povabili so nas tudi k oblikovanju ukrepov pomoči. GZS
spodbuja inovativnost in na razpise se redno prijavljamo.
Covid-19: Kako vas je osebno zaznamovalo preteklo leto in kaj je bila za vas najpomembnejša lekcija v zvezi s poslovanjem?
Najbolj si bom zapomnila pandemijo po spoznanju, da smo kot družba zelo
ranljivi, krhki. A po prvotnem strahu in paniki smo prišli do spoznanja, da
v vsaki krizi lahko najdemo priložnosti; v nekaterih panogah več, v drugih
manj. Še bolj sem ozavestila, kako pomembni so odnosi. V tem času smo se
lahko zazrli vase in razmislili o tem, kaj je v življenju zares pomembno, koliko
in kaj res potrebujemo. Svet postaja drugačen. In z njim tudi vsi mi.
V zvezi s poslovanjem smo se seveda v družbi soočili z velikim izzivom:
naše podjetje je odvisno od investicij v panogi turizma, ki je med najbolj
prizadetimi. Velik upad prodaje še v naslednji sezoni bi z lahkoto upravičili.
A osredotočili smo se na tisto, kar v danih okoliščinah lahko storimo, in šli
odločno naprej. Prednost pred konkurenco smo okrepili.
Zanimiva izkušnja
Verjamem, da ni naključje, da sem bila s proizvodnjo mobilnih
hiš oziroma s sedanjim podjetjem povezana še pred nastankom
podjetja. Pred 25 leti sem kot bančnica prepoznala gospodarski
potencial v Industrijski coni Črnomelj, deset let kasneje sem v
matičnem podjetju Adria Mobil sodelovala v procesu nakupa
podjetja, ki se sedaj imenuje ADRIA DOM, v tej isti industrijski
coni. Sam proces nakupa me je tako navdihnil, da sem se vpisala
na študij specializacije in postala pooblaščena ocenjevalka vrednosti
podjetij. Zaključno delo sem zagovarjala z oceno vrednosti
prav tega podjetja in v primerjavo med konkurenco vključila tudi
francoski Trigano, ki je danes lastnik skupine Adria. Od prevzema
s strani Adrie sem bila s podjetjem povezana kot članica nadzornega
sveta, pred šestimi leti pa postala tudi direktorica.
Hobiji
Zavedam se, da brez dobrega počutja ni dobre volje
in brez osebnega zadovoljstva ni učinkovitosti na
delovnem mestu. Kljub napornemu delovnemu
tempu redno skrbim za rekreacijo. Za pestrost skrbim
z izbiro različnih dejavnosti: aerobika, pilates, hoja,
kolesarjenje, planinarjenje ... Zelo pa se sprostim tudi
na vrtu in v kuhinji. Rada zdravo kuham in pečem, pri
tem pa preizkušam nove recepte. Tudi humanistična
telovadnica – branje knjig me sprosti. Posredno ali
neposredno so vse moje prostočasne dejavnosti
povezane s sloganom nazaj k naravi, kar je osnovni
namen tudi naše poslovne dejavnosti, to je proizvodnja
hišic in šotorov za uživanje v naravi.