Skupina FUTURA: Vaši uporabniki so vaši najboljši oglaševalci
Direktorica podjetja Futura DDB, d.o.o., Marjana Lavrič Šulman, je prejemnica Nagrade GZS za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke za leto 2012.
|
Skupina FUTURA: 7 uspešnih zgodb
MU: Izbor imena in popolna prenova.
Iz skupine generičnih izdelkov je nastalasveža in zapomnljiva
blagovna znamka - marjetinški kvantni pristop
|
SAVA HOTELI: prenovljen rezervacijski sistem on prodajna platforma. Povejte, kakšne počitnice želite, spletno mesto vam predstavi pravo ponudbo.
|
KRATOCHWILL: celovit pristop k pozocioniranju odpira vrata v najboljše restavracije v Italiji in Sloveniji
|
VISIT LJUBLJANA: vse, kar vam lahko Ljubljana
ponudi, v najsodobnejši tehnologiji. Responsive design ni
stvar prestiža, ampak pripravljenosti na spremembe.
Nagrada NETKO 2012!
|
POLI: je najbolj zabavna, najbolj odbita, najbolj duhovita in največja posebna piščančja klobasa v Evropi. Že petnajst let skrbimo, da ji ne zmanjka idej.
|
MOBI: izvirna embalaža kot hrbtenica uspešne zgodbe. Potrjeno tudi z oblikovalsko nagrado Creativity 32.
|
POSTOJNSKA JAMA: poslovna priložnost je v
pravilnem nagovoru ciljnih skupin. Ponudimo
doživetje, ne vstopnic.
|
Oglejte si, zakaj: Skupina FUTURA
- Z analizo trendov, trga, kupne moči, konkurence, opredelimo točko razlike vaše blagovne znamke. Predlagamo inovacije.
- Vaši uporabniki so vaši najboljši oglaševalci. Njihove uporabniške izkušnje najbolj zanesljivo kažejo, v katero smer razvijati izdelek ali storitev.
- Sledimo razvojnim trendom in obstoječim poslovnim strategijam definiramo nov fokus v izzivih prihodnosti.
Avtor: Futura DDB, d.o.o