Skupina FUTURA: Vaši uporabniki so vaši najboljši oglaševalci



Direktorica podjetja Futura DDB, d.o.o., Marjana Lavrič Šulman,  je prejemnica Nagrade GZS za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke za leto 2012.


Skupina FUTURA: 7 uspešnih zgodb

MU: Izbor imena in popolna prenova.
Iz skupine generičnih izdelkov je nastalasveža in zapomnljiva
blagovna znamka - marjetinški kvantni pristop

SAVA HOTELI:  prenovljen rezervacijski sistem on prodajna platforma. Povejte, kakšne počitnice želite, spletno mesto vam predstavi pravo ponudbo.

KRATOCHWILL: celovit pristop k pozocioniranju odpira vrata v najboljše restavracije v Italiji in Sloveniji

VISIT LJUBLJANA: vse, kar vam lahko Ljubljana
ponudi, v najsodobnejši tehnologiji. Responsive design ni
stvar prestiža, ampak pripravljenosti na spremembe.
Nagrada NETKO 2012!

POLI: je najbolj zabavna, najbolj odbita, najbolj duhovita in največja posebna piščančja klobasa v Evropi. Že petnajst let skrbimo, da ji ne zmanjka idej. 

MOBI: izvirna embalaža kot hrbtenica uspešne zgodbe. Potrjeno tudi z oblikovalsko nagrado Creativity 32. 

POSTOJNSKA JAMA: poslovna priložnost je v
pravilnem nagovoru ciljnih skupin. Ponudimo
doživetje, ne vstopnic.


 
Oglejte si, zakaj: Skupina FUTURA

  • Z analizo trendov, trga, kupne moči, konkurence, opredelimo točko razlike vaše blagovne znamke. Predlagamo inovacije.
  • Vaši uporabniki so vaši najboljši oglaševalci. Njihove uporabniške izkušnje najbolj zanesljivo kažejo, v katero smer razvijati izdelek ali storitev.
  • Sledimo razvojnim trendom in obstoječim poslovnim strategijam definiramo nov fokus v izzivih prihodnosti.

Avtor: Futura DDB, d.o.o




Pokrovitelji in partnerji


Generalni pokrovitelj



Sponzor odličnosti



Zlati partner



Zlati pokrovitelji



Srebrni pokrovitelj


Bronasti pokrovitelji



Ambasadorji nagrad GZS



Mali pokrovitelj



Glavni pokrovitelj pogostitve

Pokrovitelji pogostitve