Marjana Lavrič Šulman, direktorica, Futura DDB, d.o.o.


Marjana Lavrič Šulman, Nagrada GZS za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke Podjetje Futura DDB, ki vrsto let niza domače in tuje nagrade s področja oblikovanja in oglaševanja, že 12 let vodi direktorica Marjana Lavrič Šulman. Družbo odlikuje v primerjavi s panogo skoraj enkrat višja dodana vrednost in čisti dobiček na zaposlenega. Z vključitvijo v mrežo DDB delujejo na mednarodnih trgih, z lastniškimi vstopi pa širijo ponudbo storitev na sorodne dejavnosti. S pravočasnim zaznavanjem sprememb na področju njihove osnovne dejavnosti so začeli uvajati nove poslovne modele, ki jim zagotavljajo dolgoročen strateški razvoj. Ob investicijah v strojno in programsko opremo so ključna vlaganja namenjena prav zaščiti intelektualne lastnine in raziskovanju novih medijskih poti do uporabnikov. Inovativni in sodobni pristopi v vodenju in upravljanju podjetja (3P: people, product, profit) zagotavljajo ne le pripadnosti zaposlenih, temveč tudi odgovornost do dela in klientov.

Držijo se vodila, da so kot družba, ki dobro posluje v svojem okolju, dolžni okolju tudi vračati. Tako vrsto let podpirajo različne projekte, ki so v skladu z njihovimi vrednotami.

Iz pogovora za posebno številko revije Glas gospodarstva: Optimizem je sistemsko zanemarjen

Že nekaj časa se govori, da naj bi spletno oglaševanje v bližnji prihodnosti absolutno prevzelo vodstvo pred drugimi oblikami oglaševanja.
To je že pet let mantra. In se mi zdi, kot da smo Slovenci v čakalnici. V nasprotju z zahodnim trgom se naš trg ne odziva predvidljivo. Odstotek ljudi, ki gredo storitev ali stvar pred nakupom preveriti na splet, je tolikšen kot kjerkoli drugje v primerljivem svetu. Konverzija, da bi se torej tudi oglaševanje preselilo na splet, pa se pri nas ne zgodi. Ne vem, zakaj je tako. Res, ne vem. Je pa nenavadno.

Kakšno vlogo pa lahko pri zgodbah o uspehu igra GZS?
Gospodarska zbornica Slovenije lahko premakne zelo veliko. Zelo velik pomen GZS vidim v izobraževalni vlogi oziroma v njenem prispevku, da se svet vrednot premakne iz pesimizma, črnogledosti, tarnanja v nekaj, kjer se učimo iskati pozitivne stvari in v skladu z njimi tudi ravnati. Tu je veliko prostora in odlično bi bilo, če bi ga zasedla GZS.





Pokrovitelji in partnerji


Generalni pokrovitelj



Sponzor odličnosti



Zlati partner



Zlati pokrovitelji



Srebrni pokrovitelj


Bronasti pokrovitelji



Ambasadorji nagrad GZS



Mali pokrovitelj



Glavni pokrovitelj pogostitve

Pokrovitelji pogostitve