Nagrada Gospodarske zbornice Slovenije za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke se podeli




Radošu Gregorčiču,

direktorju Plama-pur, proizvodnja in predelava plastičnih mas, d.d., Podgrad

kot visoko priznanje za izjemne dosežke trajnejšega pomena v gospodarstvu.





Radoš Gregorčič
se je rodil 4. septembra 1949 v Mostarju. Po končani gimnaziji je šolanje nadaljeval na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Poklicno pot je začel leta 1974 v tedanji Plami v Podgradu kot komercialist prodaje. Od tedaj je vso svojo kariero posvetil tovarni mehkih poliuretanskih pen in razvoju krajev na brkinsko-kraškem območju. Med letoma 1976 in 1980 je opravljal dela in naloge vodje prodaje, v letih 1980 -1988 je bil direktor TOZD Poliuretani, en mandat je opravljal funkcijo direktorja marketing sektorja, od leta 1992 pa vodi družbo Plama-pur. Radoš Gregorčič je aktiven v organih Gospodarske zbornice Slovenije. Je dolgoletni član upravnega odbora Gospodarske zbornice Slovenije - Območne zbornice Postojna in član skupščine Gospodarske zbornice Slovenije. Deluje v Združenju delodajalcev, je član upravnega odbora Združenja za kemijsko in gumarsko industrijo pri Gospodarski zbornici Slovenije, član dveh nadzornih svetov delniških družb in upravnega odbora SOD.
Prejel je priznanje RTV Slovenije za najuspešnejšega gospodarstvenika Primorske za leto 1997 in zlato plaketo Občine Ilirska Bistrica za leto 2000.

Radoš Gregorčič
je vodenje podjetja Plama-pur prevzel leta 1992, sredi najgloblje krize, ki je nastala po izgubi takratnega jugoslovanskega trga, kamor so izvozili tri petine izdelkov iz mehke poliuretanske pene. Agresivno trženje na tujih trgih in uveljavitev sodobne podjetniške strategije družbe sta pod njegovim vodstvom omogočila ponovno rast in razvoj podjetja. Fizični in vrednostni obseg poslovanja je bil v letu 2001 skoraj štirikrat večji kot leta 1992. Prvi temeljit preobrat je bil dosežen že v letih 1993-1997, ko je bil sprejet in uspešno uresničen prvi strateški plan. Fizični in vrednostni obseg prodaje sta naraščala po večkot 15-odstotni povprečni letni stopnji, v zadnjih treh letih pa se rast nadaljuje z več kot 20-odstotno povprečno letno stopnjo. Podjetje Plama-pur je pod vodstvom Radoša Gregorčiča z njegovim učinkovitim vodenjem, podprtim s strokovnim znanjem in bogatimi izkušnjami, postalo vodilni proizvajalec mehkih poliuretanskih pen po kontinuiranem postopku na območju nekdanje Jugoslavije. Na evropskem trgu, kamor neposredno izvozi večkot polovico svoje proizvodnje, posredno pa skoraj 90 odstotkov, dosega 1,5-odstotni tržni delež. Podjetje danes ponuja okoli 100 različnih tipov pen, med drugim tudi za zelo zahtevne kupce, saj je skoraj 30 odstotkov pene uporabljene za avtomobilsko industrijo. To je izrazit napredek v primerjavi z letom 1992, ko je ponudba obsegala le okoli 20 tipov pen.

Radoš Gregorčič je v družbi razvil jasno vizijo in postavil ambiciozne cilje. Tako je smelo zastavil tudi tretji strateški plan za obdobje 2000-2005. Temeljni cilj tega obdobja je ostati pomemben evropski dobavitelj mehkih poliuretanskih pen in še povečati delež prodaje na trgu zahtevne avtomobilske industrije. Kot direktor družbe posveča veliko pozornost celovitemu upravljanju kakovosti in poslovni odličnosti. Že leta 1997 je Plama-pur prejela certifikat ISO 9001, v letu 2000 pa še dopolnilni certifikat VDA 6.1 za avtomobilsko industrijo. Zdaj skuša pridobiti certifikat po ISO 14000. Poslovanje
pa se interno preverja tudi po modelu poslovne odličnosti.

Radoš Gregorčič zna pridobivati in spodbujati vse sodelavce za uresničevanje zastavljenih ciljev. To mu uspeva zlasti z razvijanjem dobrih medsebojnih odnosov in ustvarjanjem ugodnega delovnega ozračja. Še posebej pa vztrajno spodbuja pridobivanje in širjenje znanj. Vsak zaposleni je namrečza usposabljanje porabil povprečno 35 ur na leto.

Hitra rast podjetja je odraz tudi stalnih vlaganj v razvoj, tehnologijo in opremo. V zadnjih osmih letih je bilo za posodobitev tehnologije in opreme letno namenjenih povprečno 13 odstotkov prihodkov iz prodaje. Podjetje sodi po tehnološki opremljenosti in tehnoloških rešitvah v sam evropski vrh.

Uspešni poslovni rezultati omogočajo tudi novo zaposlovanje, kar je v regiji in občini z visoko stopnjo brezposelnosti in nizkimi povprečnimi plačami pomemben dejavnik razvoja. V letih 1995-1999 je družba zaposlila večkot 70 novih sodelavcev. Z osebnim delom in angažiranjem je Radoš Gregorčič dosegel tudi višjo kakovost življenja ljudi v regiji.

Radoš Gregorčič
je s svojim širokim in bogatim strokovnim in menedžerskim znanjem, osebno zavzetostjo in učinkovitimi metodami vodenja odločilno prispeval k uspešni rasti družbe Plama-pur in njeni uveljavitvi v regiji, Sloveniji in v Evropi. Med njegove najpomembnejše dosežke nedvomno štejeta uspešna preobrazba in visokokonkurenčna uveljavitev podjetja v evropskem in svetovnem prostoru. Ti uspehi so plod njegove jasne vizije, kolegialnega in povezovalnega načina dela in ustvarjanja ugodnega delovnega ozračja med zaposlenimi. Vse to ga uvršča med vzorne in uspešne menedžerje.





Pokrovitelji in partnerji


Generalni pokrovitelj



Sponzor odličnosti



Zlati partner



Zlati pokrovitelji



Srebrni pokrovitelj


Bronasti pokrovitelji



Ambasadorji nagrad GZS



Mali pokrovitelj



Glavni pokrovitelj pogostitve

Pokrovitelji pogostitve