Nagrada Gospodarske zbornice Slovenije za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke se podeli

Antonu Turnšku
direktorju
Pivovarna Laško, d.d.
kot visoko priznanje za izjemne dosežke trajnejšega pomena v gospodarstvu.
Anton Turnšek se je rodil 11. novembra 1940 v Rečici ob Savinji v Zgornji Savinjski dolini. Po končani osnovni šoli v Rečici, nižji gimnaziji v Mozirju in enoletni kmetijski šoli v Šentjurju pri Celju je v Mariboru končal srednjo kmetijsko šolo in diplomiral na prvi stopnji Biotehnične fakultete v Ljubljani, smer živilska tehnologija.
V Pivovarni Laško se je istega leta zaposlil kot pripravnik in nato delal kot pomočnik vodje proizvodnje, vodja proizvodnje in tehnični vodja. Leta 1980 je bil imenovan za direktorja in to delo opravlja še danes.
Anton Turnšek je v letu 1980 prevzel mesto direktorja in v tem času dosegel, da je Pivovarna Laško postala eno najboljših podjetij na področju razvoja, uveljavljanja svetovnih tehničnih in tehnoloških dosežkov v proizvodnji in finančnih rezultatih. Sedanji rezultati so nedvomno odraz velike skrbi za obnavljanje, posodabljanje in modernizaciji proizvodnje od leta 1990 dalje. V tem času so pričele z delovanjem nove polnilne linije z veliko zmogljivostjo tako za polnjenje steklenic kot pločevink, na novo so postavljeni fermentatorji in obnovljena kvasna postaja, ki je povsem računalniško opremljena. Družba letno investira v razvoj in posodobitev proizvodnega procesa od 3 do 4 milijarde SIT. Družba ima tudi oblikovano razvojno strategijo do leta 2000.
Hkrati s posodabljanjem in modernizacijo proizvodnje je bila velika skrb namenjena tudi izboljšanju kvalifikacijske strukture zaposlenih. Ta se nenehno izboljšuje, tako da je danes v družbi že 10,5 odstotkov delavcev z višjo in visoko izobrazbo. Družba zagotavlja, da je vsako leto v proces izobraževanja ob delu vključeno do 40 odstotkov delavcev. Trdno je izoblikovana tudi politika štipendiranja.
Vlaganja v razvoj in znanje so nedvomno prispevala k kakovosti izdelkov in povečevanju prodaje na domačem in tujem trgu. Pivovarna Laško je povečala svoj tržni delež v Sloveniji na 52,7 odstotkov, prav tako pa se je povečal izvoz. Pomemben je prodor na zahtevna tržišča Avstrije in Italije, poleg Bosne in Hercegovine ter Hrvaške. Družba se uveljavlja na trgu z lastnimi blagovnimi znamkami Zlatorog, Goldhorn, Zlatorog Klub. Od leta 1980 naprej je družba za svoje kakovostne proizvode prejela na MONDE SELECTION v Bruslju kar 22 zlatih in srebrnih odličij.
V družbi uveljavljajo nove proizvode, kot sta Teatanik, brezalkoholna pijača, Roler, mešanica piva in limonade, ki že osvajata slovensko tržišče.
Pivovarna Laško, delniška družba, je nosilec številnih spremljajočih dejavnosti, ki se predvsem kažejo v urejanju okolja v katerem družba deluje, izpostaviti velja ureditev gradu Tabor nad Laškim v najkvalitetnejši gostinski obrat v regiji, adaptacijo in ureditev Kulturnega centra Laško, izgradnjo nove športne dvorane Tri lilije in organizacijo vsakoletne tradicionalne prireditve Pivo in cvetje. Vse to je del poslovne politike in strategije. Ne nazadnje je družba uspešno povezala svoj marketinški program s sponzoriranjem športa in vrhunskih dosežkov.
Anton Turnšek
ima izjemne zasluge, da je Pivovarna Laško v razvoju, uvajanju sodobne tehnologije, doseganja dobrih poslovnih rezultatov in predvsem vrhunske kakovosti, dosegla primerljive rezultate s podobnimi družbami v svetu. Zato mu Komisija Gospodarske zbornice Slovenije podeljuje nagrado Gospodarske zbornice Slovenije za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke za srednja in velika podjetja.