Nagrado Gospodarske zbornice Slovenije za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke prejme




Alojz Mazij
predsednik uprave
Kovinoplastika Lož, d. d., Lož,

kot visoko priznanje za izjemne dosežke trajnejšega pomena v gospodarstvu
 
 

 

Alojz Mazij je letnik 1950. Je diplomirani inženir strojništva. V Kovinoplastiki Lož je neprekinjeno zaposlen na pomembnih delovnih mestih že od leta 1976 (ko je bil vodja razvoja in vodja trženja), od leta 1994 je član uprave, od leta 1999 pa je njen predsednik. Leta 2003 je prejel priznanje za podjetniške dosežke Podjetnik Primorske za leto 2003.

V prostem času poje z amatersko pevsko skupino, že šestnajst let je predsednik kulturnega društva na Blokah, za sprostitev pa se sprehaja v naravi ali teče na smučeh predvsem na Blokah, kjer tudi živi z ženo in dvema sinovoma.

Alojz Mazij skupaj z zaposlenimi dokazuje, da se z inovativnostjo, kreativnostjo, prilagajanjem potrebam kupcev, razvojem in trženjem lastnih blagovnih znamk ter skrbjo za zadovoljne zaposlene in posluhom za okolje podjetje razvija tudi takrat, ko mu razmere doma in na tujem niso naklonjene.

Kovinoplastika Lož, d. d., je največja in najuspešnejša gospodarska družba na notranjsko-kraškem področju in je lani praznovala 50-letnico delovanja. V tem času se je iz preprostega obrtnega podjetja za predelavo kovin samorastniško razvila v mednarodno delujoče kovinskopredelovalno podjetje. Glavni programi podjetja so stavbno okovje, kuhinjski pomivalniki in kuhinjska oprema, specializirano orodjarstvo in strojegradnja ter stavbno pohištvo. Na področju stavbnega okovja posluje Kovinoplastika Lož s partnersko blagovno znamko Roto, leta 1996 so uvedli lastno blagovno znamko kuhinjskih pomivalnikov Alveus, za področje opreme za toplokomorno tlačno litje pa so uvedli lastno blagovno znamko InterCast.

Skupina Kovinoplastika Lož je tudi največji delodajalec v notranjsko-kraški regiji, saj skupaj s hčerinskimi podjetji zaposluje 1500 ljudi. Pod vodstvom Alojza Mazija je v zadnjih petih letih rast prihodka Kovinoplastike Lož 6 odstotkov letno. So pretežni izvoznik, saj izvozijo skoraj 80 odstotkov proizvodnje.

Vizija podjetja je nadaljevati z uravnoteženim razvojem, ki bo upošteval tržne vidike in možnosti, racionaliziral notranje procese, zagotovil finančno uspešnost in zaposlenim nakazal jasno perspektivo zaposlenosti ter profesionalnega in osebnega razvoja. Povečanje obsega poslovanja za polovico, nadaljnje izboljševanje kakovosti vseh procesov, povečevanje dodane vrednosti in nadaljnja internacionalizacija pa so ključni cilji v naslednjem mandatu uprave Kovinoplastike Lož.





Pokrovitelji in partnerji


Generalni pokrovitelj



Sponzor odličnosti



Zlati partner



Zlati pokrovitelji



Srebrni pokrovitelj


Bronasti pokrovitelji



Ambasadorji nagrad GZS



Mali pokrovitelj



Glavni pokrovitelj pogostitve

Pokrovitelji pogostitve